El display és, a diferència dels productes que fabriquem per a aparadors, un suport publicitari de mides més reduïdes. Es tracta d’una eina publicitària concebuda per a posicionar la marca als petits comerços. Per la seva mida més reduïda que la d’altres suports de P.L.V. (Publicitat en el Lloc de Venda), té la funció principal d’augmentar la presència de la marca  i millorar el seu posicionament.

Tot forma part de l’experiència del consumidor. El packaging no només és un element que protegeix els nostres productes: és, sobretot, part de l’experiència del consumidor, un element més de la nostra marca, de la nostra filosofia i un espai en el qual podem informar el client

Els nostres coneixements sobre el sector ens permeten oferir al client els dissenys millor adaptats a les seves necessitats i a les tendències actuals segons el públic objectiu al qual es dirigeixi el producte en qüestió. Amb un packaging adequat, millorem la percepció de la marca per part del client i, juntament amb la seva satisfacció pel producte, és un element molt important per aconseguir la seva fidelització.

En el sector del màrqueting i la comunicació no hi ha res tan transcendent com la primera impressió. En els establiments comercials, disposar d’un aparador seductor és clau per atraure visites a l’interior. Per això, els aparadors permeten augmentar el nombre de visitants i, proporcionalment, el volum de vendes.

Els expositors de sobretaula i els floorstands es diferencien per l’espai que ocupen al punt de venda. Mentre que els floorstands es troben sobre el terra en una zona de pas, els expositors de sobretaula habitualment se situen sobre els taulells o a la caixa. En aquest sentit, els expositors de sobretaula són recomanables per a productes de mida petita, de compra impulsiva i cost reduït. 

Mentre que els expositors de sobretaula habitualment són d’una mida molt més reduïda i es troben a caixes o taulells, els expositors de peu o floorstands tenen una presència molt més notable i, a més, ocupen un lloc protagonista de l’establiment comercial. 

Aquest producte publicitari, el floorstand, és especialment efectiu en promocions o accions de curta durada. A més, és possible desenvolupar propostes enginyoses donat que no tenen una gran limitació d’espai, com sí que passa amb l’expositor de sobretaula.

Per poder satisfer les necessitats dels nostres clients quan es tracta de tirades curtes, hem ampliat el nostre parc de maquinària amb l’adquisició de dues màquines d’impressió digital. Gràcies a aquest nou departament treballem, també, a petita escala. 
Les impressores digitals que hem incorporat a Multigraf ofereixen acabats impecables i, a més, ens permeten donar cobertura a petits esdeveniments, com cerimònies o presentacions de producte.